Forældresamarbejde

I Kildespring/Eventyrhuset mener vi at fundamentet for et godt forældresamarbejde bygger på den daglige tætte kontakt, så den prioriterer vi højt i vores daglige arbejde.

Vores tilgang til samarbejde med alle forældre, bygger på dialog og inddragelse, og vi værner om at skabe den gode og trygge relation til alle forældre, som består af tillid samt gensidig respekt. Vi stiller krav til vores forældre og forventer at de også stiller krav til vores arbejde.

Vi er daglig i dialog med forældrene om deres barns hverdagsliv i institutionen, dette gør vi løbende ved garderobesnak, forældresamtaler, forældremøder og lignende. I fællesskab finder vi ud af, hvordan vi bedst muligt fremmer barnets trivsel, læring, udvikling og dannelse.